از سیر تا پیاز

در این وبلاگ به بررسی و گرد آوری برترین مطالب از سراسر وب می پردازیم

از سیر تا پیاز

در این وبلاگ به بررسی و گرد آوری برترین مطالب از سراسر وب می پردازیم

مزایای ثبت علامت تجاری

مزایای ثبت علامت تجاری
ثبت علامت تجاری چه دلیلی دارد؟ در حالی که ثبت علامت تجاری الزامی نیست، اما مزایای ثبت علامت تجاری شما را وادار خواهد کرد که حتماً برای کالاها و خدمات خود از ثبت علامت تجاری استفاده کنید.
ارزش علامت تجاری
ثبت علامت تجاری یعنی ساختن یک صندوق ذخیره که لحظه به لحظه با گسترش کسب و کار و خدمات شما، در حال افزودن به ارزش خود است.  بعد از ثبت علامت تجاری ، محصولات  تجاری و خدماتی که روی انها بازاریابی شده است و هر روز بیشتر شناخته می‌شوند، به اعتبار و ارزش علامت تجاری ثبت شده افزوده خواهند کرد. علامت تجاری قابل فروش است و هر چه از مدت زمان ثبت علامت تجاری گذشته باشد و بیشتر شناخته شده باشد، ارزش ان بیشتر است.
تضمین ثبت علامت تجاری
شما بعد از ثبت علامت تجاری تضمین می‌شوید که مشتریان می‌توانند کالاها و خدمات را از همدیگر تشخیص بدهند. در عین حال تضمین می‌دهد که ثبت علامت تجاری محصولات خودشان را نیز از همدیگر جدا و مشخص کنند.
بهبود کیفیت با ثبت علامت تجاری
یکی از دلایلی که شرکت‌ها تلاش خواهند کرد که کیفیت خود را بهبود ببخشند، ثبت علامت تجاری است. زیرا با شناخته شدن علامت تجاری بعد از یک مدت کوتاه، بهبود کیفیت توجیه پیدا می‌کند
درامدزایی از ثبت علامت تجاری
بعد از ثبت علامت تجاری امکان اعطای نمایندگی به دیگر اشخاص ثالث داده می‌شود و منبع مستقیم درامد از محل حق امتیازها است. در نتیجه گسترش دادن کسب و کار بعد از ثبت علامت تجاری بسیار ساده تر و مطمئن تر انجام می‌شود. ثبت علامت تجاری جزو جدایی ناپذیر اعطای نمایندگی به دیگر اشخاص و شرکت‌های ثالث است.  حتی در صورتی که کالایی باشد که بتوان از روی آن وام گرفت، ثبت علامت تجاری شما را در گرفتن تسهیلات مرتبط کمک خواهد کرد.
هزینه مدت زمان لازم برای ثبت علامت تجاری
زمانی بین سه تا شش ماه طول خواهد کشید که یک علامت تجاری در ایران ثبت شود. این مدت زمان، در مقایسه با خسارت زمان و هزینه ای که عدم ثبت علامت تجاری به شرکت‌ها وارد می‌کند، بسیار ناچیز است. سه تا شش ماه برای یک عمر فعالیت و افزودن ارزش علامت تجاری ثبت شده برای یک شرکت زمان ناچیزی به شمار می‌رود
ثبت علامت تجاری برای گسترش یک کسب و کار و جلو بردن اهداف شرکت ضروری به نظر می‌رسد. نمی شود بدون ثبت علامت تجاری به کار خود توسعه دهید. هر شرکتی برای شاخ و برگ دادن نیاز به یک ریشه دارد که آن ریشه ثبت علامت تجاری است. ثبت علامت تجاری جایگاهی مستحکم برای رشد و شکوفایی شرکت شما ایجاد می‌کند.
شرکت هایی که اقدام به ثبت علامت تجاری می‌کنند، مطمئن هستند که محصول آنها متعلق به خودشان است و هیچ شرکت رقیب دیگری نمی‌تواند محصولی مشابه آنها تولید و به بازار عرضه کند.
آیا می‌شود بدون ثبت علامت تجاری فعالیت کرد؟
ثبت علامت تجاری برای همه شرکت ها و محصولات الزامی نیست. اما محصولاتی هم وجود دارند که به خاطر مسائل بهداشتی حتماً باید اقدام به ثبت علامت تجاری کرده باشند. محصولاتی مانند اجناس دارویی، اجناس خوراکی و اجناس آرایشی. مشاوران ما در مورد محصولاتی که ثبت علامت تجاری در آنها الزامی است شما را راهنمایی می‌کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.